søndag den 13. maj 2012

Rosa Mynte...


er flyttet ind.
Hun blev hurtigt venner med de små Hornvioler, som smilede til hende i solen. Så de måtte have en "krammer".

Og de gule Stedmoderblomster, i dekorationen fra påske, skulle også lige efterses i aftensolens sidste stråler.


Men... det meste af tiden bor Rosa Mynte på mit arbejdsbord, hvor hun holder mig med selskab og smiler til mig, i mens jeg syer nye model og tegner mønstrer til. Rosa Mynte synes nemlig, som jeg, at det er så spændende og glædeligt, at se idé blive til virkelighed!
Her har hun sat sig på min tegnemappe...

Med sit korngule hår, vandblå øjne og rosa kinder er hun en hilsen om, at sommeren er på vej! Så hun måtte have sommertøjet på, med blomstrede bukser, tunika med 3/4 ærme og bare tæer!

(Rosa Mynte er i store træk skabt ud fra bogen om "Tusindfryd-Dukker").




Rosa Mynte og jeg ønsker glædelig mors dag og søndag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar